Instructie nieuwe telefoon of telefoon gereset

Als u een andere telefoon krijgt of de fabrieksinstellingen op uw huidige telefoon hebt teruggezet, dan werkt de koppeling met het SSIL account niet meer. U zult dan uw telefoon opnieuw moeten koppelen. Hoe doet u dat? Dat leest u hieronder.

  1. Log op www.ssil.nl in met uw emailadres en wachtwoord.
  2. U ziet nu onderstaande print screen. Onderaan deze pagina kunt u klikken op ‘Verwijder de koppeling’. 


     
  3. In het volgende scherm klikt u op ‘help ik ben mijn apparaat of inlog-app kwijt’. 

     
     
  4.  Vervolgens ontvangt u een sms bericht op uw mobiele telefoon. De code kunt u in het scherm op uw tablet/laptop/computer invoeren. Hierdoor verwijdert u de koppeling. 
  5. Door opnieuw in te loggen op de website www.ssil.nl is het mogelijk om opnieuw een koppeling te maken met uw (nieuwe) telefoon.
 

 

Cookie-instellingen
Cookie-instellingen sluiten

Cookie-instellingen wijzigen

Deze website maakt gebruik van cookies. Cookies worden onder andere gebruikt voor het bijhouden van statistieken, het opslaan van voorkeuren, het optimaliseren van deze website, de integratie van social media en marketingdoeleinden. Lees meer over cookies en jouw privacy in ons cookieverklaring. Wij gebruiken de hieronder genoemde soorten cookies.


Deze cookies gebruiken we om de basisfuncties van deze website te kunnen laten draaien en om inzicht te krijgen in het gebruik. Deze cookies verzamelen nooit persoonsgegevens. Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en worden daarom altijd geplaatst.

Deze cookies verzamelen gegevens zodat we inzicht krijgen in het gebruik en deze website verder kunnen verbeteren.

Indien u deze toestaat, worden deze cookies gebruikt door aanbieders van externe content die op deze website kan worden getoond. In sommige gevallen gaat het daarbij om marketing- en/of tracking cookies, die het gedrag van bezoekers vastleggen en op basis daarvan gepersonaliseerde advertenties tonen op andere websites.